2 gün gecikmedeyim, 2 kez regl oldum doğumdan sonra ikiside ayın aynı günüydü. Doğum öncesi 6güne kadar gecikmelerim oluyordu 3-4 ayda bir.
Tabi bebek sahibi olduktan sonra hamilelik korkusu yaşıyorum şu an. Gidip kan versem ne olacak olan olduysa diyorum. Bizim sağlık ocağı da küçük gidip gele gele iyice tanıdılar, hemşireyle komşu çıktık, bana tel numarasını verdi acil bişey olursa ulaş diye. Yani utanırım şimdi yeni bebek doğurmuşken gidip kan vermeye de. Kadın doğuma gitsem nasıl olur direkt ultrasonla mı bakar?
Akıl fikir verebilir misiniz.