Salı gününden beri diyete başladım ve spor da yapıyorum aynı zamanda sabahları aç karnına 30 dakika Leslie yapıyorum 15 dakikalık iki tane videosu var bence çok etkili o iki videosu sonrasında kahvaltımı yapıyorum 20 dakika sonra Türk kahvemi içiyorum tarçın kakao ve Türk kahvesi karışımı saat 3:00 dört gibi ara öğün yapıyorum bir tane elma Beş tane badem gibi hafif şeyler ya da birkaç kaşık akşamdan kalan yemeğin varsa böylece akşam yemeğine saldırmıyorum akşam yemeğine geçmeden sporunu yapıyorum saat 5:00 gibi akşam yemeğimde en geç saat 6:00’da veya yedide yiyorum çok dengeli bir tabak hazırlıyorum kendime uyuyana kadar başka bir şey yememeye çalışıyorum eğer çok midem kazanırsa yarın bir tane muz yiyorum ya da yine bir tane elma yiyorum bu şekilde salıdan bugüne kadar bugün pazar tam 1 kg verdim Salı günü 64.85 dim. Bugün 63.85 çıktım o kadar mutluyum ki hedefim 55