1 ay önce biraz ağır bir grip atlattım extra olarak boğaz acısı kaldı geçmiyor deli etti beni artık normalde acı yok yutkunurken kulağım falan çıkacak gibi hissediyorum doktor sef 1000 vermişti bebeğimin dışkısınds iğrenç koku yaptığı için bıraktım nasıl geçer doğal yollarla