defnes32 hissetiğin duygular çok normal. Ben de bebeğimi reddecektim kıyısından döndük. Sütün geldi gelmedi, yok meme reddi, doydu doymadı, sürekli ağlıyor. Gece gündüz susmuyor çünkü aç, doğduktan iki gün sonra yenidoğan yoğun bakımına yatıp 5 gün kalmıştı üzerimde onun etkiside var. Dedim yeter bakamıyorum, elimde ziyan olacak. Bir gün işler değişti. Yavrum diye sarılıp ağlamaya başladım. O gün miladımız oldu. Şimdi 10 aylık olmak üzere evde kuduruyoruz 😄