Kızlar benim bebeğim şuan 7 aylık ama yaklaşık 4 ayından beri akşam 9-9.30 arası uyuyor. Yani o şekilde düzene oturmuş gibi oldu. Gece de bazen 1 bazen 2 kere uyanıyor. Sabah da 8-8.30 gibi kalkıyor. Snra öğlende 12-12.30 arası uyuyor yaklaşık 3-3.5 saat kadar. Bi komşudan duydum uyku düzeni iyi değil falan dedi ama kafam çok karıştı. Siz neler düşünüyorsunuz bu konuda fikir verir misiniz