Masalll Başta doktorumuz süt alerjisi olmuş dedi büyük abdestine bakıp gizli kan görülmüş sütü mamayı kestim raporlu mama kullandım daha kötü oldu çocuk sonra bulunduğum şehirden ailemin yanına gittim işinin ehli bir doktora gösterdim oğlumu alerjisi yok çocuğunuzun özel aşı yaptırdınız mı diye sordu o dönemde rota virüs aşısı yaptırmıştım onun yan etkisi görülmüş asla tek doktora güvenmemek lazım. Sonra devam ettim süt vermeye her zaman bulamıyordum mama da veriyordum olmadığında. Ben çiftlik sütü aldım hep kendim kaynattım marketlerde satılanlardan bahsetmiyorum günlük yazanları dahi almadım.