Papatya5801 3 yaşında oğlum 6-7 aydır bezi attık arada gece kaçınmaları oluyordu ama uzun bir süredir kaçırmıyordu. 4-5 gündür sürekli gece ıslatıyor tamamen Saliyor yani. Neden olabilir peş peşe hergun yapınca üzüldüm
Omeraslan Papatya5801 benim oğlumda başladı. Kendisi de üzülüyor aslında ama niye yapıyor anlamadim. İki gündür bez takıyorum gece üşür ıslak kalmasin diye bu sefer beze alışmasından korkuyorum. İdrar yolu enfeksiyonundan şüphelendim ama ondan da emin değilim. Doktora gideceğiz galiba
2_oglanannesi Papatya5801 üşütüyor olabilir mi ? Ayaklarını sıcak tutun. Uyuyunca bir iki saat sonra çişe tutun o zaman yaparsa gece ıslatmaz
Papatya5801 Omeraslan peki normalde gece kaldiriyor muydunuz çişe .ben mizirdaninca anlayıp yaptırıyordum ama bu aralar salıyor
Omeraslan Papatya5801 evet ağlar gibi yapardı hemen götürürüm yapardı. Şu aralar yapıyor ve uykuya devam ediyor. Ben uyanmazsam sabaha kadar ıslak uyuyor😑