Aralıkta ise dönmem gerekiyor oğlum 13 aylık olacak o zaman ve bakacak kimsem yok zaten ücretsiz izindeyim şuan başka izin de kalmadı kamuda çalışıyorum. İşten çıksam eşimin maaşı yetmiyor ben çalışırken birikim yaptım o parayla ücretsiz kullanabildim. Şimdi kısmi çalışmaya başvurdum 2.5 gün çalışacağım sadece yarım günüm eşimin iznine denk gelecek eşimle olacak. Bize sadece 2 gün biri lazım çevreden birini mi bulsam gündüz bakım evi mi ayarlasam? Oğlum aşırı hareketli baş etmesi cok zor ama cocuklarj da seviyor oynuyor. Bir de 2 gün olması çok.zorlamaz diye.dusunuyorum. tecrubeleriniz nelerdir bu konu hakkında?