Merhaba kızlar az önce post açmıştım gece uyanıyor diye ben 1 ay önce işe girmiştim 2 gün oldu çıkalı kızım 27 aylık uyku düzenini mahveden babadan dolayı işi bıraktım ben işe başlamadan önce saat 11 12 de uyuturdum sabah 8 9 da uyanırdı işe başladıktan sonra kızım gece 3 4 de uyuyor erken uyutuyorum ama gene aynı gece uyanması var ben alıştığını düşünüyorum geceyi gündüz gündüzü gece biliyor gündüz 12-1-2 de uyanıyor bende bu durumdan rahatsız oluyorum bunu dile getirdim yok sen uykunu düşündüğün için çocuğu yatırıyorsun sonra da bana diyor ki 3 4 de yatırıyo ya sabah 7 8 de uyansın alışsın ya bu çocuk nasıl 7 8 de uyansın 12 de 11 de uyuması lazım ki kalksın dimi ama bu böyle olmaz diyo çocuğun uykusunu mahvetmiş bide yetmiyor bana çençenliyor laf ediyor beni suçluyor ben bu çocuğun uykusunu düzeltmek için erkenden yatırıyoum gündüz 1 uyku yapardı normalde saat 12 1 de uyandığı için akşama kadar ayakta bekletiyorum ki erken uyusun ama öyle alıştımış ki çocuk gece uyanıyor bu süreç nasıl geçecek anneler🫣