Kegel egzersizlerine başlamıştım 37. Haftadan sonra, zaten gebeliğimin başından sonuna bir an bile olsun oturmadım, çok aktif bir gebelik geçirmiştim. Sanırım aktif oluşumdan kaynaklı su gibi bir doğum yaşamıştım. Kegel egzersizini de araştırın, çok büyük fayda sağlıyor. Tabii 37. Haftadan sonra yapın. 33. Hafta çok erken bunlar için. Bir de zamanını tamamen bebek belirliyor, ben 42. Haftama girerken doğum yaptım 😂