Merhaba ben doğumdan sonra her wcde peçete ile hafif hafif tampon yaparak kuruttuktan sonra pamuğa batikon dökerek yine tampon hareketle dikişlerime sürmüştüm 40 gün boyunca her wcde bunu yaptım beni çok rahatlamıştı ve iyileşme sürecini hızlandırmıştı. Doktorum bu şekilde yapmamı söylemişti ve benim sadece 1 dikişim vardı. Sizin durumunuz daha farklı olabilir tabii doktorunuza danışmak en iyisi olur. Kısa zamanda rahatlarsınız inşallah