haticedenizasaf Anneler oğlum 7 aylık memede uyuyup saatlerce uyumuyor ve sık uyanıyor bunun için uyku eğitimine başladım 2. Gün bitti ama çok kötüyüm çocuk saatlerce ağlıyor nolur eğitim alan anneler normal mi ikimizde hasta olucaz
suheyla92 haticedenizasaf almadim ama bildiğim tek şey aglatılarak eğitim verilmez o kadar cok ağlıyorsa yanlis yoldasiniz
rowantree Bebeğinizin saatlerce ağladığı hiçbir yöntem doğru olamaz. Mutlaka kucağa alıp sakinleştirmelisiniz. Kimden alıyorsunuz?
djnkntby haticedenizasaf merhaba devam ettiniz mi acaba bende kendisinden eğitim alacağım ama yorumunuzu görünce tedirgin oldum süreç nasıl devam etti acaba