mavikuss_ calısıyorum yarım gün gitsin arkadaş edinsin tüm gün evde durmasın istedim 2 gün oryantasyon ıcın az durdu ilk günü çok agladı beni çıkartıp içeri aldılar kızımı ıkıncı gün çok az agladı keyfi yerinde dediler ama cok üzülüyorum tatilden sonra yeniden ağlarsa diye vijdan yapmaya basladım ☹️
saadetmira mavikuss_ bişey olmaz Allah’ın izniyle ılk ve tek çocuksa ondandır . Olumlu düşünün kreş ona güzel seyler katacaktır🥰
birprensannesi41 mavikuss_ yani cocugunuz 4 yasına gelmis nerdeyse alışması gerekiyor vicdan yapcak bi durum yok alışıir
nursemom05_ mavikuss_ vijdan değil vicdan ☺️ zamanla aşılır. Her gün iki saat iki saat gönderin sonra yarım güne çıkarırsınız 🌸
Poyrazylmz mavikuss_ aslında kreş için ideal bir yaşta vermişsiniz tebrik ediyorum👍 ağlaması normal vicdan yapmayın alışacaktır bazen çok ağladığında bence zorlamayın bazı günler göndermeyin yani yavaş yavaş alışa alışa😊
Retzja Zamanla alışacak, onun iyiliği, gelişmesi için gönderiyorsunuz. Vicdan azabı çekecek bir durum yok 🙏🏻
mavikuss_ Poyrazylmz çok teşekkür ederim ilk gün çok agladı şimdi arada aglıyor tabi hala öğretmeni alıssın diye 2 saat yada 2.5 saatte cıkarıyor yarım gün zaten biraz aglamıs ama susmuş hemen aslında anneanne bakıyordu ben işteyken de ama yeni bir ortam ister istemez tedirgin inşallah alısır 🥰🙏
Huma_kus34 mavikuss_ 4 yaşa az kalmış uzulmeyın bnce öyle böyle alışır benım bı tanıdık var evde çalışmadığı halde keyfi olrak çocuğunu 9 dan 7 kadar kreşe verıyor kendıde evde sağ sola gıder öyle çocukta 3.5 yasında
mavikuss_ Huma_kus34 teşekkür ederim inşalah ya anneannesinde sıkılmasın arkadaşları olsun ben işten gelince çok fazla etkinlik yaptıramıyorum daha çok oyun oynuyoruz birşeyler katsın istiyorum kreş 🙏