Kızlar iyi geceler 3 yaşında ikizlerim var, biri cok takıntılı cok inat bugün oyun alanına gittik dönüşte arabadan inmek istemedi ona ikna etmeye çalıştık indi bu seferde beni kucağında indir diye ağladı babası da eli dolu olduğu için indiremedi eve geldik ağla ağla 2 saat ağladı neredeyse. Bizde ne sinir kaldı ne psikoloji. Illa arabaya gidecek ve onu tekrar kucagimizda indireceğiz istediği bu yani. Konuşuyoruz dil döküyoruz yok anlamıyor inat ve buna benzer bir sürü inat. Sizde durumlar ney nasıl ikizinde böyle bir durum yok.