Kızlar bebeğime denemediğim bez kaldı mı acaba diye sormak istiyorum size bebem natural, molfix , sleepy , baby turco , bunları kullandım hatta boykot biliyorum ama çaresizlikten prima da denedim molfix ve baby turco pişik oluyor diğerlerinde de hep sızma oldu Napıcam ben ne kullanıcam 🙄