28 yaşındayım kendimi bildim bileli çocukluğumdan beri her zaman şişman bir insandım ama şuan hayatımın en kilolu dönemini yaşıyorum 117 kiloyum 1,5 sene önce çok istikrarlı bir şekilde diyet ve spor yapıp 86 kiloya düşmüştüm sonra işe başladım ve ne olduğunu anlayamadan 1 sene içinde bu kiloya çıktım iş yerinde ki abla da aynı benim gibi o benden ben ondan beteriz durmadan bir şeyler yedik ama benimki çoğu zaman hep duygusal açlık yazarken bile çok utanıyorum ama tok olsam bile yemek yediğim zamanlar oluyor abur cubur hiç demiyorum bile artık kendimden vücudumdan nefret ediyorum tiksiniyorum aynada kendimden eşimden utanıyorum adam benden fit vücuda sahip en çokta oğlumdan 4 yaşında şuan yeni okula başladı onu almaya giderken çok utanıyorum kendimden ve hâlâ durduramıyorum kendimi nereye kadar böyle devam edecek imkanım olsa 1 dk düşünmez mide ameliyatı olurdum sanırım biraz motivasyona ihtiyacım var 😞