asudetnc Meram devlet Hastanesi’nde Ömer Çimen var herkes çok memnun.
Birde anıt Hastanesi’nde vardı Şeref Yıldızlar ama ordan gitti şuan bakınca googleden Beyşehir göbeğinin orda gözüküyor ama gitmedim hiç araştırırsanız. Şeref hoca çok iyiydi yorumlarına bakarsan hatta yazmış çogi kişi