iremyildiz4 2 aydır çok yoğun bir şekilde saç dökülmesi yaşıyorum saçlarım gözle görülür şekilde azaldı. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz yardımcı olur musunuz 🙏🏼
biranne_197 iremyildiz4 benimde bebeğim 4 aya girecek benimde aşırı derecede saçım dökülüyor bende burada bekleyeyim :)
monica50 iremyildiz4 ben de doğurduğumdan beri multivitamin falan her şeyi kullanıyorum 5 buçuk ay oldu kel kalmaktan korkuyorum 😭
seher577 Hormonlardan diyorlar normal diyorlar gebeyken mis gibiydi tek tel dökülmüyordu şimdi maşallahı var 3 aylık bebişim yani saçımı toplayıp sıkıca bağlamadan mutfakta bişey yapamıyorum