benbiranneyim123 Kızlar kızımın dişlerinin arasında boşlıklar var kısa uzun şekilde çıktı bi sorun olurmu acaba süt dişleri dökülecek diye düşünüyorum ama huzursuzum bebişi böyle olan varmı nasıl bir yol izlediniz?
maygirl benbiranneyim123 bosluklar olmasi normal dis yapilari kucuk suan buyudukce o ön 2 dis kapanacak.(doktorum soylemisti bunu.)Uzun kısa ve tam yapisı icin bnce kimse bisey diyemez.Zaten bi diş muayeneside gerekli bişey çocuklar için.Özellikle yapisal olarak sizi rahatsiz eden bisey var ise siz bi diş doktoruna kontrolede götürün.
minikkurttt benbiranneyim123 boşluk olması normal ama ön dişlerinde boşluk varsa ayrık dişli olabilir benim kızımda öyle mesels
benbiranneyim123 minikkurttt ön dişleri için götürdüm doktora dudak bağı varmış istersen keseyim dedi ben anestezi almasını istemedim büyüyünce kestiricem
minikkurttt benbiranneyim123 bence bi an önce hallettirin çünkü konuşmasına da engel olur bize doktorumuz öyle demişti konuşma sorunumuz vardı ilk dudak bağına bakmıştı
benbiranneyim123 minikkurttt konuşuyo ama benim kız bizim doktorda çok nadir engel olur demişti kelimesi bilemi yoktu