Kızlar iyi geceler 🌙 şuan oğlumu sallıyorum çünkü beyefendi akşam 8 de yattı 12 de kalktı gündüz uykusu yapmadı. Ve hiçbir şey yemiyor bir fiil beni emiyor bende hastayım 1 ay olacak atlatamadim. İlaç kullandım biraz toparlamistim kendini oksuruge bıraktı kronik astımın var normalde ama bunda ciğerim çıkıncaya kadar oksuruyorum😣 bağışıklığın düştü yemin ederim. Yaa oğlumu çok seviyorum ama yesin diye yapmadığım şey kalmadı uykusunu geçtim. Sağlık ocağı doktoru demiri düsuk gerekirse zorla yedirin diyor öyle hiç yemiyor 🥲 deyin bir napim 😞