emrecemos Ablalarim şimdi benim bebeğim daha 10 günlük ve emdirdigimde uyuyo gibi oluyo daliyo yani bende yatağa yavaşça bırakıp uzaniyom uyuycam derken mesaiyi baslatiyo bizim bebiş ilk biraz mizirdaniyo böyle sonra ağlıyo bide ben yatar yatmaz oluyo emzikte veriyom biraz salliyom kolumda yatağa tekrar birakiyom sonra gene uyaniyo napicam fikir verin bana nolur kendimdende şüphe etmeye basliyom acaba yanlış bişimi yapiyom diye ağliyom artık dayanamıyom🥺☹️
sudenaz0 emrecemos bezi pistir, karnı tam doymamıştır, üstü kalındır, gazı vardır, burnu doludur veya annesinin kokusunu ister göbek bağı düştü ise günlük duş rutini oluçturabilirsin uykuya geçişini ve uyku kalitesini arttırır 😍
3kedili2bebekli emrecemos bebiş emdikten sonra gazını çıkarıyor musunuz ustten sonra bir daha meme teklif edin emerse bir daha gaz çıkarın yenidoğan bebisi uyandığında kesinlikle geri uyutmaya çalışmayın her zaman acaba aç mı az mi emdi gazı mı cikmadi diye düşünün zaten doyarsa gazı çıkarsa uyur ama emzikle sallayarak yatirirsaniz aç uyursa bu çok tehlikeli
Ballilokmam11 emrecemos benim oğlusun da 10 günlük 🤭emdikten sonra omzunuza alıp pat pat yapın sırtına gazını çıkartsın sonrasında yarım kundak ve emzikle kucağımda uyutup bırakıyorum yerine
emrecemos Ballilokmam11 o değilde kocama sinir oluyorum ben lan ben burda bebeyle ilgileniyom yoruldum napsam onu uyandiriyim azicikta o emzirsin 🤣🤣 kız yarım kundak nasıl oluyo bide