Merhaba anneler 🌸
Bebeğim 8 aylık oldu ve tam bir meme bağımlısı 😅 Memesiz asla uyumuyor. Artık desteksiz uyutmaya çalışıyorum ama geceleri o kadar sık uyanıyor ki sayamıyorum bile. Gerçekten çok yoruldum, dayanacak gücüm kalmadı.
Siz gece beslenmesini ne zaman ve nasıl kestiniz? Desteksiz uykuya alıştırma süreciniz nasıl geçti?
1 ay önce 7 kiloydu, kilosu da gayet iyi gidiyor. Ne önerirsiniz, nasıl bir yol izlemeliyim? 💭