dnzgns ayy kesinlikle ben de denedim 4. Gün bıraktım uyku saatlerini düzenliyor ama bu iş kitabına göre değil benim kız dayanamadı o kadar saat uyanık bütün keyfi kaçtı inanılmaz mutsuzdu ve o kadar uyanık kalınca gece gündüz iyice delirdi söylüyorum alışacak diyor, ezbere konuşulacak bir şey değil. Bebeğin gerçekten problemi var ki gece uyanıyor ihtiyacı var bize diş sancısı kolay mı tabi ki ağlayacak destek isteyecek. Bunu bebeklerden çekmenin ne kadar acı olduğunu eğitimi denerken anladım kabullendim 2 yaşa kadar direneceğiz. Resmen ticaret uykusuz anneler için, kabullenince her şey daha kolay oluyor. Bu ara en en pahalı eğitim bile en popüleri bile ağlatmadan dese de bebekler delirmiş gibi ağlıyor ve buna dayanmanız lazım diye sonradan söylüyorlar yapmayın bunu bebeklerinize