Arkadaşlar kızım 1 yaşına girdi süte geçmemiz lazım ama aklım çok karışık..
Normal kasabimiza gelen taze günlük sütümü vermeliyim yoksa pastörize edilmiş market sütümü vermeliyim...
Ve hangi markaya guvenebilirim..
Lütfen bilgilerinizi benimle paylaşırsanız bı sonuca varabilirim belki..