Abla valla bende yatırdım ama benim yattigimi hissediyomu napiyo ben yatınca meme aramaya basliyo agzini şap şap yapiyo sonra mizmilanip ağlamaya basliyo bende anlamadım hyr emziriyomda emerkende uyuyakaliyo bende biraz bekliyom daliyo sonra yatağına koyup bende yatiyom ama yatar yatmaz basliyo bizim mesai ağlayıp duruyo ben napacam bana bı fikir verin ablişkolar ya🥺