snmyrmg Kızlar 15 haftalığız 3,5 aylık yani son 2-3 gündür bebeğim gece yatırınca 1-2 saat sonra ağlayarak kalkıyor daha sık uyanmaları başladı atak haftasında olabilir mi bu durumu yaşayan var mı normalde en kötü 8-8.30 da yatınca 1.30-2 ye kadar uyanmazdı
senabet snmyrmg valla biz de öyleyiz 1.30 emmeye kalkar sonra uyurdu şimdi saat başı uyaniyo uykuya dalamiyo