miranasaf06 nefes egzersizi yapın, balkona çıkın hava almaya. Evde başka birşeylerle uğraşın kafanız dağılsın, anksiyete müzikleri var onu dinleyebilirsiniz özellikle uyurken. Bebeğinize bakımda yardımcı olacak biri olsun yanınızda mutlaka. Eğer daha kötü hissederseniz psikiyatri den destek alın. Emziren annelerin bile kullanacağı hafif ilaçlar var, benim ailemde genetik olduğu için anksiyete ve panik atak ne yazık ki ben de var. İlaç kullanmadan geçmiyor ,hamileliğimden itibarende kullandım. Sağlıkla aldım bebeklerimi kucağıma ☺️