mylife_ ya şöyle doktor ikilemde kalmamıştır ama elinde az veri var o yüzden net bir şey söyleyememiştir. Zaten bebeklere otizmli diyemezler, riskli bebek diyebilirler. Tanı koyamazlar. 3 yaş da dil için bir eşiktir, dil terapistleri 3 ve 6 yaşı önemsiyorlar o yüzden. 3 yaşına gelmeden bazı şeyleri halletmiş olmak istiyorlar, aynı şekilde 6 yaşına gelmeden bir şeyleri halletmek istiyorlar falan. Isırmama konusu ergoterapistle çözülebilir, özellikle yeme bozukluğu üzerine çalışma yapan bir ergoterapistle de görüşebilirsiniz. Dediği gibi sosyal ortamlara sokun, değişim illaki olacaktır. 3 aylık rutinler standarttır, artık 3 ayda bir gideceksiniz doktora. Bunları bilerek ekonomik planlamanızı yapmanızı tavsiye ederim. Allah yolunuzu açık etsin