Biriciğim ne kadar esirgiyosam hastalandı hepimiz hastayız ailecek de keşke ben hasta olsam da oğlum olmasaydı burun akıntısı vardı tıkanıyodu açıyoduk bugün sabahtan da ikimizde de öksürük başladı sesim kısık boğazım ağrıyı öksürüyorum ben oğlum da sadece öksürüyor ama ciğerine iner diye korkuyorum yarın ilk işim acile götürmek onun dışında evde ne yapabilirim viks sürdüm ayağının altına biraz göğsüne başka ne yapsam iyi gelir her başıma geldiğinde sanki ilk defa yaşıyor gibi oluuyorum gerçi anca nebulizatorle ilaç anca geçiriyor biraz önce nebulizatorle serum fizyolojik vereyim dedim ondan da korktu kaçtı yanimizdan korkmasın diye veremedik de inşallah ciğerine inmez ya bronşit falana cevirmesin de inşallah