9:30′dan 10:30′a kadar emzirdim uyumadı kalkıp odada gezdi geldi emdi saçma sapan. Dedim her türlü uyumayacaksan niye emziriyom seni?😂 1 saat boyunca ağladı kucağımda, ben yine de ninni söyleyerek odada gezdim. Sakinlessin diye arada cama çıkardım gece oldu herkes uyudu vs diye. En son telefondan fisfis kayıkçı dinlerken bayıldı 1 saat içinde. Döndü totosunu yattı. Şimdi ben destekli mı uyuttum desteksiz mı?😂😅 Ona göre yarın devam edeceğim 😂