tknmz 2 yaşındaki oğlumun odasını ayırdım 3 gün oldu geceleri bazen uyanıyor bende ağlar duymam düşüncesiyle hala aynı odada yatıyorum bu süreç ne zaman biter , bebeğim ne zaman alışır acaba ? Tecrübeli annelerim tavsiyelerinizi bekliyorum..
marinko tknmz ben 6-7 aylıkken ayırmıştım odasını 1 hafta odasında yerde yattım sizin gibi uyanır da duymam falan diye. ama baska odada da olsanız sağdan sola dönse uyanıyosunuz emin olun :) bence cok da kalmayın aynı odada cünkü artık büyümüş sizi bence odasında görmesin bu sefer de hep sizi yanında ister.
Retzja Odayı, odada sizin bulunamanızı yadırgıyor, 1 haftada alışır bence. Oğlum küçüktü ayırdığımızda, 1 haftada alışmıştı.