tugbisssdgshsh Sezeryan doğum yaptım 44.gun eşimle birlikte olduk ve prezervatif yırtılmışti 29 saat sonra Ella hapı kullandım hamile kalirsam korkuyorum bebeğim emiyor ve daha çok küçük bir buçuk aylık nolur yardım edin
Nurce tugbisssdgshsh yapılması gerekeni yapmışsın geçte olsa. Daha nasıl bir yardım gelecekki canım burdan. Bekleyip görmekten başka çare yok. İhtimal her zaman vardır yani
ShutUp tugbisssdgshsh zaten hap kullanmışsınız onun dışında nasıl bir yardım bekliyorsunuz? Hakkınızda hayırlısı. Bu arada prezervatif tek başına etkili bir korunma yöntemi değil ve böyle devam ederseniz hamile kalma ihtimaliniz hep olacak. Dolayısıyla kadın doğum polikliniğine gidip devamlı kullanabileceğiniz hap yahut iğne isteyin.
biranne32 tugbisssdgshsh Ella, korunmasız ilişkiden sonra 120 saat (5 gün) içinde alındığında yüksek oranda (yaklaşık %98) gebeliği önler.
bisenakillisinzaten ShutUp prezervatif tek başına etkili bir korunma yöntemi değil Yırtılma sorunundan dolayı mı böyle dediniz
tugbisssdgshsh ShutUp böyle devam etmeyeceğim Allah’ın izniyle ilk oldu bu doğumdan sonra tek seferlik ti
aysebb tugbisssdgshsh Önlem alınmış daha yapacak birşey yok. Kendinize güvenilir bir yöntem daha bulursanız çift koruma yaparsanız daha iyi olur
tugbisssdgshsh melos02 yok kalmadım Allah’ıma şükürler olsun bebeğim çok küçük sizde nasıl oldu kaç saat sonra aldınız
piyanistbanabirak tugbisssdgshsh koruma sağlıyor merak etme ama onu alınca emzirmemek gerekiyor sağıp dökmen Lazım