Bebeğim 3 aylık olucak ve emzik ile biberon kullanıyorum ama son 2 haftadır biberonu zorla veriyorum almıyor ve emmek istemiyor diliyle itiyor yada midesini bulandırıyor yada ağzındayken ağlıyor ama biberonu çıkarıp emzik verince emziği güzelce emiyor normalde 2 saate bir 60 cc veriyordum şimdi belki acıkmıyordur diye 3 saate çıkardım yinede 70-80 cc içiyor yada onu bile içmiyor süt içmek istemiyor normaldede persentil ölçümlerine göre kilosu aşağıda ve ne yapsam kilo aldıramıyorum haftalık gram alışı çok düşük 2 çeşit mama kullandım gaz sorunumuz yok napıcağımı şaşırdım lütfen bir fikir verin anneler🩵