FtsCvlk Kızlar selam. Pazartesi sağlam bir rejime başlıyorum. Sizin kullanıp memnun kaldığınız bir kür falan var mı? Ben nedense gerçekten yardımcı olduğunu düşünüyorum böyle kürlerin, çayların falan.
anneyim09 FtsCvlk bi kahve kullanıyorm arkadaşmda gördüm iştahım çok açık asla diyet yapamıyordm ben arkadaşım baya kilo verince bende aldım iştahı tamamen kesiyo yağ yakıyo ben spor bol su ile destekledim baya fayda gördüm
Dedektifgadget FtsCvlk en iyisi Yeşilçay onun dışında da bol yeşillik bir sür yol deneyip vücudu yormaya gerek yok
ozlemderindunya FtsCvlk hindiba kahvesini çok övüyorlar deneyebilirsiniz çevremden de çok kullanan arkadaşım oldu
FtsCvlk Dedektifgadget yeşil çay’ı bir türlü sevemedim. Limon sıktım,başka çayla karıştırdım ama yok olmadı
anneyim09 Dedektifgadget bizede pahalı geldi canım biz arkadaşla ortak aldık yarı yarıya kullandk etki ederse yine alırız diye 2. Günden etkisini gördük tekrardn spariş verdik ama gercekten parasını hak ediyor çok etkili eğer alırsan çay bardağı ile içiliyo 1 çay bardagına yap yavas yavas iç aç karna