SheDoesntCare Kızlar bebeğim 6ay 12günlük ,iki haftadır emzirirken aniden ısırıyor çekiyor, acıyor yani bunun bir çözümü var mı , diş yokken böyleyse dişler gelirse düşünemiyorum 😣
FtsCvlk SheDoesntCare ısırdığı zaman tepki vermeden çekip 10 dk sonra tekrar vermek gerekiyormuş. Yine ısırırsa bu sefer bir saat kadar emzirmemek gerekiyormuş ve bu durumu da bebeğe söylemek gerekiyormu. Isırdığın için şuan seni emzirmeyeceğim gibi. Bende işe yaramadı açıkçası. 14. Ayın başında bıraktım emzirmeyi, dayanamadım ama yarayan da çokmuş.
Deletedmom_968 SheDoesntCare çok kızmadsn bağırmadsn ama ciddiye alacak bir şekilde öyle ısırdığı zaman hayır deyince sürekli bu tavrı serhilehip ısırdığın için süt gelmiyor dedim 6.5 aylıkken bizim de oldu genel olarak normalmiş zaten 7 aylık olduk kalmadı unuttu geçici sürdü
majkoniyan SheDoesntCare Çok keskin ve net tavırla hayır dedim. Kızdığımı anlayacak şekilde. Tekrar emzirmeye başladığımda yaptığında memeden kesiyorum o an hayır diyorum sana söyledim gibi gibi. Ağlandı biraz aradan zaman geçti tekrar verdim yine ısırdı derken bu döngü bir kaç gün ilerledi. Isıracağını da anlıyordum elim göğsümdeydi hemen çekmeye çalışırdım. Büyüdü tekrar yaptı bu sefer de aynı şekilde kızdım söylendim o an vermedim gerekirse sonra kesildi.
SheDoesntCare FtsCvlk çok teşekkür ederim yapınca hayırrrr diyorum kaşlarımı çatıyorum ama yine devam ediyor bu dediğinizi deneyeyim birde
SheDoesntCare majkoniyan teşekkür ederim , bende hayırrr yapma diyerek kaşlarımı çatıyorum ama pek işe yaramıyor maalesef ve şu an böyleyse diş gelirse ne yaparım diye endişeleniyorum
majkoniyan SheDoesntCare Haklısınız bende dişleri varken yapmaya başlamıştı. Korkar olmuştum bitmezse bu nasıl başa çıkarım diyordum . Çok kesin ve istikrarlı bir şekilde ilerledim. Hala bile yapar mı acaba endişesi geliyor anlık. Siz iradenizi bozmayın kıyamamazlıkta yapmayın 🤭🥲
SheDoesntCare mavii_98 teşekkür ederim ama burnunu sıkarsam nefessiz kalmaz mı Allah korusun , hayır diyorum kaşlarımı çatıyorum nafile 😒
mavii_98 SheDoesntCare kız nasıl sıkıcan Allah korusun sık bırak yapıcan sadece rahatsız etmek amaç 😄😄
aslhns Retzja burda biri ismini unuttum göğüs ucum koptu demişti bende emzirme fobisi oluştu resmen dhwkdjskd
aslhns Retzja fark etmemiş kontrolde doktor söylemiş koptuğunu. 🥲 Ağrı falan hissedince gitmiş sanırım o sayede öğrenmiş
SheDoesntCare mavii_98 😅😆ben hastanedeyken uyandırmak için öyle yapıyordum (burnunu sıkıyordum )ebe bana dedi nefessiz kalır yapma öyle bir daha da yapamadım 😁
mavii_98 SheDoesntCare uyursa yine yapma canımm aktif emerken son çare çok canın yandı denenir sağlıkla büyüsün inşallah