begonvil00 Domates asidik diye vermeye çekiniyordum. Pişirerek vermek istiyorum en azından menemen yapıp veririm diye düşündüm. Veren var mı. Domates,mandalina,portakal bu şekilde asidik yapıda şeyleri vermeye çekiniyorum midesine dokunur diye
ana0105 begonvil00 biz 12 buçuk aylığız doktorumuz daha yeni izin verdi azıcık azıcık domatese ama çok değil, mandalina portakal tarzı şeyler de çok daha asitli olduğu için bu kış daha vermeyi düşünmüyorum ben belki bir tadına baktırırım o kadar
birerkekbirkizannesii begonvil00 doktorumuz 7 aydan sonra verebılırsın dedı ama çıg olmasın dedı suan 11 aya gırıcek 8 aydan berı verıyorum çok sevıyor domateslı seylerı portakal mandalına da verıyorum
simseklivekalpli begonvil00 ben menemen vermiştim sıkıntı olmayınca çiğ hali ile de verdim kahvaltıda
livanurvealpinannesi61 birerkekbirkizannesii portakal mandalina pişik yapar diye doktor 1 yaş demişti bizde aşırı pişik yaptı 15 aylıkken düzeldi kivi bile pişik yapmıştı
birerkekbirkizannesii [silindi] vallahi direk soguyorum kendisi isiriyor yiyebildiği kadarını yiyor yemedigi kadarını başka kısmını kopartıyor içini yiyor komple
ummukerem [silindi] ben süzgece koyup veriyorum 7. Ayından beri çok şükür hiç sıkıntı yaşamadı doktorumuz da kısıtlama getirmedi mevsim meyve ve sebzelerinden yedirebileceğimi söylemişti. İlk ay meyve sebze ikinci ay yumurta sarısı tahıllar üçüncü ayda da et çeşitlerine başlayabileceğimizi söyledi
Retzja Doktorumuz ek gıdaya geçişten itibaren her şey verilebilir yaşından önce bal hariç demişti. Öyle de yaptık, bir sorun yaşamamıştık.
hilall1234 begonvil00 bizim doktor bişey demedi 6 aydan beri menemen yediriyorum sade yumurtadan daha çok seviyor
dgltkn begonvil00 domates 1 yaşına kadar yasak dedi doktorumuz ama ben mandalina portakal veriyorum sürekli 🥹 9 aylık
avkatanne ben 8 aylıktan beri veriyorum. bazen buharda haşlayarak bazen menemende. doktora danışmadım.
minikbeyd begonvil00 6.ayından itibaren domates konservelerim vardı yazlık domatesten yapma onları çorbalarına karıştırıp verdim hiç sorun sıkıntı yaşamadım. Şuanda 9 aylık 8 aylıkken de ilk mandalina portakal çıkınca suyunu sıkıp içirdim yine sorun yaşamadım. Ara öğünlerinde mandalinayı da direk yediriyorum. Domatesi çiğ olarak 1 kere denedim onda da sorun yaşamadım şuan mevsimii olmadığı için vermiyorum
rumeysadc1 1 yaşına kadar sadece bal yasak onun dışında herşeyi verebilirsiniz 9 aylık olmuş zaten yiyebilir artık kahvaltı da çiğ olarak da verenilirbisiz
124_3 begonvil00 biz bebegimize hersey verdik agri agri bisey vermedim hep biz ne yersek yiyelim yiyo ama domates yediginde falan pisik yapti normali tabi menemen falan yapinca bisey olmuyo herseyi de denedik bisey olmadi
UykuPerisi_ begonvil00 9 aylık olduk menemen verdim ben. Hatta yumurtayı sadece onda yedirebiliyorum o yüzden devamlı vermeye karar verdim. Mandalina eşim durmadan yediriyor meyve aparatı var ya onun içine koyuyor suyunu içiyor baya da seviyor. Ama son zamanlarda antibiyotiğe bağlı ishali oldu sık sık mandalina da ekstra mı yaktı bilmiyorum bildiğiniz pişik boncuk boncuk sivilce gibi oldu su topladı. O yüzden vermeyi kestim :( asidik yapısı artırdı heralde anlayamadım