Bebeğim 1 aylık akşam 6-7 den sonra ağlama başlıyor geceye kadar sürüyor emerken sakinleşyor memeyi cekince birden ağlamaya başlıyor uyusa bile hemen uyanıyor gazını çıkartıyorm yinefe aynı atak haftasından mı bşka birşeyden mi anlamadım ne yapmalıyım yardmcı olur musunuz