Ya bir sıkıntısı olduğunda öyle yapıyorlar . Aynı şeyleri yaşadım bizimki diş sıkıntısı eli sürekli yanağında . Onu rahatlatacak şeyler verin . Aşırı huysuz olduğunda şurup verdim. Şimdi de osanit diş topu aldım ondan veriyorum sanki biraz rahatlattı . Gece yine ağlayarak uyanıyor sanırım etkisi geçiyor yine ağrı hissediyor. Bir de eğer içirebilirseniz uyumadan önce bitki çayı , yastığına lavanta yağı deneyin