iremyildiz24 Saat 8de odaya girmiştik yine. 1 saat aralıksız emzirdim ama tık yok. Dedim her türlü uyumayacaksan niye emziriyom seni?😂 Kapattım gece lambasını falan, zifiri karanlık. Kucağımda odayı yavaş yavaş turladim sessizce ninni söyledim. Tabi bu esnada deli gibi ağlayıp inmeye çalıştı ama hiç bozuntuya vermeyip devam ettim. Çok krize çevirdiği anlarda camdan dışarı baktık. Gece oldu, her yer karanlık, iyi geceler zamanı, sabah olunca memeni vericem gibi konuştum. Sakinleştiği an aynı rutine döndüm. Artık kucağımda çırpınmaktan da yoruldu ama inat ediyor. 22:30a kadar falan böyle devam etti. Pencereye belki 4-5 kere gittim sakinleştirdim. En son krizde sana ninni açayım dedim yatağa girdik. Bebek Uyutucu uygulamasından ninni açtım. Telefon kucağımızdayken onunla sağa sola sallandım hep. Ne zaman kalkmaya çalışsa başka bir ninni açtım. En son 23:05′te kucağımdan yatağa uzandı ve 2 dakika içinde derin uykuya geçti 3 saatin sonunda. Normalde 8:30′da memede uyusa bile 9:30′da uyanır ve bu sabaha kadar devam ederdi ama o gün ilk kez 11′den gece 3′e kadar uyudu 😍 tabi ben de uyudum 🥹 uyanınca emzirdim ama kısa sürdü hemen geri devam etti sabah 7:30′a kadar.