zehraaaaa38 Kızlar oceon un D vitamonini ve demir damlasını kullanıyorum bebeğim 4,5 aylık 1 damla olacak ya damlalıkla çekemiyorum kaşığa damlatıp öyle veriyorum doğru yapıyorum değil mi?
selambennsid zehraaaaa38 bende ocean d vitamini kullanıyorum ve üç damla dedi dr. Öncesinde kullandığım damla zor damlıyor diye çay kaşığı ile veriyordum bunu dr dediğimde o zaman 4-5 damla damlat bir kısmı kaşıkta kalıyor zaten demişti bir damla diye size dr mi dedi? Burda daha önce okuduğum çoğu kişi üç damla şeklinde verdiğini yazmıştı