ummukerem yohh_yavv çocuk yokken yılda 3 kez gider 15 gün kalırdım 2 gidişimde biri de yaz tatili olurdu eşimle 2 ay kalırdım. Şimdi çocuk var sadece yaz tatilinde gidebildik 2 ay kaldık annemler sık geldi . Yurtdışında yaşıyorlar
talhamamy yohh_yavv çocukla ayda 1 gidiyorum bebekken gittiğinde 1 hafta kalıyordum ama oğlum artık hareketlendi durmuyo yoruyor gidip dönüyoruz kalmak istemiyorum
Kitsu Ben çok nadir gidebiliyorum maalesef. Annem babam çalışıyorlar zaten ablamlar da öyle. O yüzden 6 ayı buluyor bazen aralıkları. Onda da 4 5 gün kalır donerim.
yohh_yavv ummukerem aaa arada çok mesafe varmış ama en azından gittiğinizde uzun bi süre kalabiliyormuşsunuz
Noname987 yohh_yavv ailemden ayrı kaldığım 2. seneye girdim ilk sene çok gittim ya annem geldi ya ben gittim yazın bile 2,5 ay kaldım tabi ablamın düğünü falan vardı bu sene daha az giderim gibi
ummukerem yohh_yavv aslında bi çok şehirden yakın 400km falan aramız ama bebek olunca gidiş geliş zor oluyor 🫠 gurbetlik zor ya aynı şehirde yakın olmayı isterdim