tubayday benim kızım da 20 aylık. Boyu 87 cm kilosu 12. Kelime olarak iyi çok şükür hemen hemen her şeyi söylüyor. Tek tük ikili cümlesi var. Baba dur, abla gel gibi. Ama çok hırçın ve çok ağlak bir kız. Uykuyu hiç sevmiyor. Oyun oynamak falan istemiyor . Tek istediği dışarıda özgürce koşmak. Markete girmek istesem çığlık çığlığa ağlıyor. O kadar yoruyor ki beni