Fatmanurozgr sevgi91 Nasl yani bebeğin sallamadan uyuyorsa tabikide sallama hatta sallanıyo sa bile sallanmayı unutturmak lazm zor gercekten benm bebegme basta alstı smdi zorlanyorum unutturmaya calsyorm 4 bck aylk ilk zamnlar cok salladlar smdide sallanmadan uyumuyo bakalım unutturablcm mi 🤷♀️
Deletedmom388 sevgi91 Park beşiğimiz sallanmıyor,anneyanı vardı o sallanıyordu hatta otomatikti ama hiç sallamadım hep emerek uyudu ve sallanmayı asla sevmiyor,bebekten bebeğe değişiyor☺️Her ihtimale karşı sallanma özelliği olanı alsanız daha iyi olabilir
Hotic sevgi91 bizim beşiğimizin sallanma aparatı vardı bi süre sallamıştım sallamayı bırakınca aparatları cıkardım artık sabit. Hiç sallanmaya alışmasa iyi tabi ama bazen sakinleşmesi için sallıyordum daha kücükken
1fgn sevgi91 bence sallanır al zaten bi aparatla sallanmaz hale de geliyor. Benim bebeğimde değişiyor bazı anlar sallamak uykuya dalmasına yardımcı oluyor bazı anlar da sallamak uykusunu dağıtıyor onu da bi süre sonra hareketlerinden sesinden ayırt edebiliyorsun.
Fatmanurozgr sevgi91 her ihtimale karşı sallamalı al ama alısrsa zor bide büyklermz hep salldgndan malsf alsyo birde gaz sancısı aglama krizleri derken ama münknse sallama anne yanı sallannlar güzl ben ondan kullanyorm bazn gece kollarım kopyodu artk yavas Yavs Unutturmaya calsyorm 😔
Myagz Doğmadan önce sallamamaya kararlıydım hiç sallamadım beşiği de ona göre al canım sallamayı sen öğretmezsen bilmiyor sallayarak uyutmak ister misin buna karar ver
Kumru_ sevgi91 sallanma özelliği olsun canım lazım oluyor maalesef. Her bebek desteksiz uyumuyor. Ben sallıyorum yani
[silindi] Sallanır alın. Her ihtimale karşı, sallamak zorunda değilsiniz. Benim oğlum ilk 4ay sallanmadan uyuyordu sonradan alıştı. Yani belli olmuyor.
shyu sevgi91 sallama özelliğini hiç kullanmadım beşiğin bebeğim sallamayı sevmiyor. Ama ne olur ne olmaz sallama özelliği olsun