irem066 Mama kullanıyorum halen ama yatmadan önce Atatürk orman cıftlıgının sütünü aldım ondanmı versem acaba dıyorum günde 1 kere falan ıste rahatsız edermı ceren varmı aranızda yada su ara ıshal falandı adeno vıtustu halen 3 kere yapıyor günde ama şükür Iyı yanı zararı olurmu gaz yaparmı
betul97_ irem066 1 yaşından sonra süt verebilirsiniz ama bende vermeye çekiniyorum bana bile gaz yapıyor kızım 15 aylık
3kedili2bebekli irem066 bence vermeyin ya doktorlar önermiyor hele ki virüs atlatmış yani bağırsakları daha düzensizken
Momys1 irem066 bende memeden kesmiştim doktor 2 bardağı geçmesin dedi ama benim oğlum sevmedi içmiyor
aydint Mamayı zaten bırakın baya büyümüş, 13 aylık kızıma yatmadan bazen kaşıkla veriyorum, laktoz alerjisi yoksa verebilirsiniz zaten çok küçük değil diye düşünüyorum