Kızlar biz tokiye başvurmak istiyoruz. Ama bir sorunumuz var. Bulunduğun yerde 1 sene oturma şartı var. Bizim 2 ay önce tayinimiz çıktı ve başka şehire geldik. Eşim çakılı kadro. Benim işim olmasa o gelemezdi. Yani bu durumda bizim başvuru iptal edilir mi ? Yoksa tayinciler için bir madde var mıdır ? Anlatmak istediğim işlerimiz sürekli tayin olan bir iş değil. Artık bulundumuşuz şehirde kalacağız çıkmaması çol canımı sıkar eğer bu durumdan olursa 🥲