giraykutay Kızlar aşırı arada kaldım şarjlılardan 2 yıl sonra memnun kalmıyorlarmış öyle yorumlar okudum dyson kablolu ya bakıyorum ama bir yandan yorulmak ta istemiyorum dikey mi kablolu mu kafam bayağı karıştı
eymenku giraykutay bende Dyson V15 var iki yıl oldu tamda 😀 birde eşimin bekarlığindan kalan kablolu bı süpürgem var sarjliyi iki yıldır hemen hemen her gün kullandim kabloluyu iki yılda üç kere açığa çıkardım heralde kablo derdi yok priz derdi yok hâlâ şarjı uzun gidiyor koltuk altı falan alırsam 3+1 evi bir şarjla alıyor
KendiEvimdeDeplasmandayim giraykutay görümcem dysonın kablolusunu aldı bende v15aldım. Oda keşke kablosuz alsaydım diyo. Ben kabloluda üşeniyorum bazen ya kablosuz daha pratik