yagmur3494 birbebeka emzirme dönemi bitince uyku düzelirse bir tık rahatlarsın ama birde tuvalet eğitimi çileden çıkarabilir 😀 çocuğun inar değilse 3 yaşından sonra rahatlarsın uykular dalan düzelir ama inat bir cocuğun varsa bakımı kolaylaşır huyu suyu ile uğraşmak zor gelir 4 yaş annesiyim kızımın inadı çok zorluyor bir de yemek yememesi ana kolaylaştı tabi diğer şeyler
aslananne27 birbebeka 3 yasına gelince kolay oluyor gece kesintisiz uyuyor konuşuyor derdini anlatıyor daha kolay oluyor artık 3 yastan önce çok bi beklenti içinde olma 🫣
PoppyDaNeer birbebeka 3 yaşından sonra daha rahat. Büyüdükçe daha kolay olur o ara 2 yaş sendromu bir vuruyor ama toparlıyorsun🤣
Retzja Bana göre büyüdükçe kolaylaşıyor. Biraz daha derdini anlattıkça, kendi kendine bir yerlere gittikçe, sana olan muhtaçlığı biraz daha azaldığında kolaylaşıyor. Sen onu ezberlemiş oluyorsun, o da dünyaya adapte oluyor.
09-bermuda Kolaylaşıyor demeyelimde yeni güncellemeler geliyor. Heleki elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorsan tv izletmicem tel. Vermicem oyun oynuycam aktivite yapıcam evim hep temiz olucak. En güzel yemekleri ben yapıcam diyosan inan bana hayat çekilmez oluyor. 2. Çocuğu asla düşünmüyorsun. Tavsiyem yapabiliyorsan rahat anne ol. Genel konuşuyorum 2.3. 4. Üncü yapqn anneler “genel” de rahat anneler. Başarılar canın🙂
SevimliHayaletCasper birbebeka 4 yaşında oğlum var dakka başı ağladığı için bugün annemin evinden geri dönmek zorunda kaldım. Ayrıca 8 yaşında kızım var küsüs şuan…
MerveBH04 birbebeka hiçbir zaman bence çocuğun yaşı değiştikçe sorumluluklarda değişiyor huylarda annelik hep bi uğraşmaca hep bi koşturmaca
ogretmenanne2024 birbebeka hiçbir zaman hiçbir şey eskisi gibi olmayacak ama zaman geçtikçe anneliğe bebeğinize alisiyosunuz. Ben kendi adıma söyleyim 4. Aydan sonra bebeğimin gece uykulari uzamaya başlayınca rahatlamaya başlamıştım 15 aylık bazen geceleri uyanıyor ama alıştım sanırım artık 🌸🫣
ygtzynp birbebeka biri 6 buçuk yaşında diğeri 1 buçuk valla her ayın kendine göre zorluğu var. Anın tadını yaşamaya çalışın çünkü her gün birbirinden daha farklı olacak bazı günler çok kolayken bazı günler cinnet geçirecek durumda oluyorsunuz
NewMomm1 birbebeka Hiç bir zaman. Annelik ömür boyu sorumluluk demek. Büyüdükçe de farklı zorlukları olacak
NewMomm1 birbebeka tabiki orası ayrı. Hele yardım edecek kimseniz yoksa daha zor. Benim oğlum 2 yaşında sendromla baş etmeye çalışıyoruz. Kim ne derse desin bence en güzel yenidoğan zamanlarıydı yalnız kalmama rağmen emzir uyut uyu modundaydık😂
ygtzynp birbebeka yani öylede demeyin de ama emin olun herkes sizin gibi zorlanıyor kimse sorunsuz büyütmüyor. Ama genelde konuşmaya başlayıp derdini anlattığında işler biraz daha rayına giriyor.