ayseduruuu fazla beslemekte bebekte huzursuzluğa sebep oluyor ve huzursuz oldukça meme de sakinleşmek istiyorlar ve haliyle kısır bir döngüye giriyor, hem anne sütü veriyosanız 90 ml çok geldi bana açıkcası birde kilosu da baya iyi mamayı bırakabilirsinşz aslında, bizde ilk 1 ay mama ve meme gittik sarılığı atlatınca doktor bırakabilirsiniz dedi önce sadece gece 1 kere verdim sonra onu da kestim ilk başta sürekli emmek istedi falan şimdi doyduğundan eminsem en az 2 saat emzirmiyorum çok ağlamadığı sürece emzikle falan oyalıyorum yoksa ya gaz yapıyor yada kusuyor, bizde 46 günlüğüz daha