Benim bebeğim de 52 günlük. Yüzünde bu şekilde başladı vücuduna çok yayılmadı ama yüzü gün geçtikçe arttı. Yenidoğan aknesi dediler ama kaşıntıdan uyku uyumaz olmuştu. Hastaneye götürdüm ve süt ürünlerine alerjisi olduğunu öğrendim şimdi diyet yapıyorum ve tamamen düzeldi. Bir iki tane çıkıp geçiyor arada kaçamak yaptığım için sanırım. Cildi atopik olduğu için la roshe marka nemlendirici ve antibiyotikli krem kullandık. Ama dediğim gibi asıl diyetle kurtulduk. Nemlendirme çok önemli. Yüzüne bebek yağı kullanmayın ve mutlaka iyi bir nemlendiriciyle günde iki kez nemlendirin. Bir de doktora gitmeyi ihmal etmeyin. Ben çok geç kaldım ve kaşıntıdan çok dağıldı kabuk bağladı bebeğim boşuna huzursuzlandı