sema106_ Doğumdan sonra kaçıncı ayda regl oldunuz. Adet düzensizliği yaşayan var mı . Ben 4. Ayda adet oldum şu an 6 gün geçti olmadım ikinci adetimi
yabanmersinlituracik sema106_ bende 3.5 ay sonra olmuştum, düzensizlik bende de ilk aylar oldu 4 5 gün gecikme 2 3 gün erken falan sonra düzene girdi
Atlasinannesi_ sema106_ hemen oldum 6 ay kadar düzenliydi sonra bi 6 ay olmadım oğlum 1 yaşına girdi öyle oldum şuan düzene girmeye çalışıyor 10 gün gecikme falan oluyo ama normaldir diye karşılıyorum.